سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علائم خرابی شمع خودرو

شمع خودرو یک قطعه به ظواهر بی آلایش، ولی اساسی و حیاتی برای خودرو میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

وظیفه شمع خودرو تولید جرقه و پر‌نور کردن خودرو میباشد. در واقع درصورتی که این قطعه آسیبی ببیند، خودرو شما جنبش نمی‌نماید. شمع خودرو همچون دیگر قطعات در زمان فرصت مبتلا جراحت و فرسودگی می شود و بایستی پس از طی کردن نسبتاً فاصله مشخصی نسبت به ردوبدل آن مبادرت کرد.

نمایندگی قطعات برلیانس

چون شمع‌ها بی واسطه با موتور خودرو در زمینه‌ی میباشند و بی توجهی به بده بستان آن می تواند در دراز زمان به موتور خودروی شما جراحت بزند و هزینه‌های بیشتری برای شما به توشه بیاورد. به‌دنبال این مقاله از یدکی حقی درباره مجال بده بستان شمع ماشین و طرز بده بستان شمع خودرو کلام می کنیم.

آرم های فساد شمع اتومبیل:
در‌حالتی که شمع خودرو حاد باشد موتور به نپخته سوزی افتاده و کاتالیست خودرو را مشغول خطاها خویش می‌نماید. فساد شمع خودرو اثر، بسیار متعددی در آلودگی هوا دارااست و می بایست علایم فساد آن را دورازشوخی گرفت و دانست که فرصت ردوبدل شمع ماشین رسیده میباشد. در پی یکسری آرم رایج شمع‌های فرسوده را به صورت خلاصه بیان کرده‌ایم: 1.تجمع رسوبات شمع خودرو شما بایستی منزه باشد تا هیچ آسیبی به الکترودها وارد نشود. در‌صورتی‌که شمع خودرو آلوده خواهد شد تلاش خودرو را در گیر مشکل می‌نماید. در صورتی شمع خودرو مبتلا رسوب گردد یا این که با موادی مانند: روغن، کربن و ...پوشانده گردد میتواند سعی خودرو را مبتلا نقص‌ نماید. 2.کاهش عجله خودرو یکی‌از اشتباهات اساسی آغاز نخوردن خودرو میباشد. در شرایطی‌که شمع خودرو شما جرقه موردنیاز را برای به جنبش درآوردن خودرو ایجاد نمی‌نماید، به احتمال زیاد گونه های از شمع فرسوده آن میباشد. خوب میباشد پیش از آن‌که دوباره سعی فرمائید، درین مواقع با یک مکانیک مشاوره فرمایید تا بدانید مجال ردوبدل شمع در خودرو میباشد یا این که خیر. 3.مصرف بالای سوخت در صورتیکه شمع‌های خودروی شما حاد گردیده باشد، به جهت عدم احتراق، سوخت ماشین زودتر از در میان می‌رود. برای برگشت به حد معمول مصرف سوخت مورد نیاز میباشد شمع خودرو بده بستان فرمایید. 4.صدا دادن و ساخت‌و‌ساز لرزش زمانی شمع خودرو کارایی درست خویش را از دست بدهد سبب ساز ساخت و ساز هیاهو و لرزش خودرو میشود. این واقعه به جهت پایین آمدن سوخت در درون سیلندرها میباشد. زمانی تناسب هوا و سوخت در آن بهم بخورد منجر ساخت شلوغی می‌گردد. 5.وجود روغن روی شمع خودرو در حالتی‌که روی شمع خودرو شمارا روغن گرفته میباشد، بایستی اعتنا نمایید که‌این روغن‌ها منجر زودتر گرم شدن موتور خودرو میگردد و در فیض افت موتور خودرو را در‌پی دارااست