سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه داخل موتور ماشین را تمیز کنیم؟

ظافت کردن درون موتور ماشین، بسیار ضروری میباشد، چون وجود رسوبات و آلودگی در انژکتور ها موجب مختل شدن کوشش و کارآیی موتور می گردد.

لوازم یدکی جیلی مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

همینطور روغن هایی که در حوالی موتور ریخته اند نیز می‌توانند بسیار خطر زا باشند. پس پاک کردن آنان ضروری میباشد. طریق پاک کردن باطن موتور خودرو بسیار بی آلایش میباشد، با به کارگیری از یک افزودنی چند‌منظوره سوخت و یک مایع شوینده، به راحتی میتوانید باطن موتور خویش را پاک نمایید. شیوه نظافت کردن درون موتور خودرو روش دیگری نیز دارااست که در بخش تکمیل کننده ها توضیح خوا هیم اعطا کرد.

برطرف کردن رسوب و جرم گیری موتور خودرو
1) وجود مواد معدنی در هوای گرم، به گذر زمان مجال، سبب ساز به وجود وارد شدن رسوبات گوناگون در موتور خودرو میگردند که بسیار مضر میباشند. پیرو شیوه نظافت کردن آنان را یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد.

2) درپوش رادیاتور را جهت خالی کردن آن بردارید و از خالی شدنش اعتقادوباور نتیجه ها نمائید. بعد رادیاتور را آکنده از آب کرده، موتور و بخاری را جهت به گردش داخل شدن آب پر‌نور نمائید. به موتور فرصت خنک شدن دهید و گشوده هم رادیاتور را تخلیه فرمایید.

3) از ایمن بودن منزه کننده برای موتور یقین نتایج نمایید.

4) جهت جرم گیری موتور خودرو، گشوده هم رادیاتور را از آب لبریز فرمایید و این توشه ماده شوینده مطلوب را به آن‌ اضافه نمایید. گشوده هم بخاری و موتور را جهت به گردش در داخل شدن آب پر‌نور فرمائید.

5) این عمل را دو توشه اعمال دهید و در غایت برای تطهیر انتها خوب میباشد فقط از آب مقطر یا این که معدنی به کار گیری فرمایید.

به کارگیری از کامل کننده های جرمگیری موتور خودرو
یکی سریع ترین و کاربردی ترین طرز ها جهت جرم گیری موتور خودرو، استعمال از تکمیل کننده های جرم گیر میباشد. عمل با آنها بسیار بی آلایش میباشد و صرفا با ریختن آنها داخل باک بنزین خودرو، کامل کننده شغل خویش را شروع می نماید. روش پاک کردن آنها به شدت و غلظتشان بستگی داراست. هر چه سبک توانمند تری را تنظیم نمائید، عمل آیی بیش تری را به شما ارائه خواهد اعطا کرد. این شیوه شایسته ترین نحوه پاک کردن درون موتور خودرو میباشد.