سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت خاموش شدن ماشین در سربالایی

خاموش شدن ماشین در راز بالایی تجربه تلخ و گاهی ترسناک به‌ویژه برای رانندگان نو‌فعالیت میباشد.

لوازم یدکی جیلی مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

برای پرهیز از بی سروصدا شدن ماشین در سربالایی، عالی میباشد فساد قطعاتی را که در بی صدا شدن ماشین اثرگذار میباشند، برطرف نمایید.

ضعف یا این که فساد پمپ بنزین ضعیف بودن یا این که فساد پمپ بنزین مهم ترین استدلال گاز نخوردن و بی صدا شدن خودرو در سربالایی میباشد. علاوه‌بر این، آلوده و کثیف بودن بیش تر از حد صافی بنزین نیز می تواند ماشین را در سربالایی متوقف نماید. بدین ترتیب خوب میباشد هر یک‌سری زمان یکبار، صافی بنزین و پمپ بنزین خودرو را نظارت کرده از سلامت بودن آنها مطمئن گردید.
فساد در غربال هوا غربال هوا نقش بسیار مهمی را در جابجایی هوای ورودی به موتور خودرو جاری ساختن می‌نماید. در شرایطی که غربال هوا به هر دلیلی، مانند کثیفی و ... وخیم گردد، ماشین شما‌را در سربالایی متوقف می‌نماید.
کل شدن یا این که عدم چگونگی روغن موتور روغن موتور برای مثال کارداران مهمی به شمار می‌رود که در کارکرد صحیح موتور و جنبش خودرو نقش مهم دارااست. وقتی که سطح روغن موتور کاهش می یابد و یا این که روغن موتور خودرو شما چگونگی لازم را ندارد، خودرو با نقص‌ تکان در سربالایی و در اصلاح گاز نخوردن مواجه میگردد. به این ترتیب خوب میباشد هر یک‌سری وقت یکبار روغن موتور را ردوبدل کرده و روغن‌های با با کیفیت را جایگزین آن فرمائید.
آلوده بودن انژکتور، انژکتور مثلا قطعات اصلی در کارکرد درست اتومبیل میباشد که در زمان فرصت آلوده و کثیف میشود. آلوده و کثیف بودن انژکتور منجر ضعف تلاش خودرو، گاز نخوردن و در سود خاموشی ماشین می گردد. به همین جهت عالی میباشد انژکتور خودرو را به طور حرفه ای و بوسیله یک مکانیک دارای تخصص بشویید.
حاد بودن سنسور گاز سنسور گاز مثلا قطعاتی میباشد که تکان خودرو را نگهبانی می‌نماید. بدین ترتیب خرد‌ترین فساد و نقص در آن منجر خموشی شدن خودرو در سربالایی‌ها می گردد.
معیوب بودن دیسک و کاغذ دیسک و کاغذ خودرو مانند بخش اعظمی از قطعات دیگر ماشین، دارنده قدمت اثر گذار و مشخصی میباشند. معیوب بودن و تک تک شدن دیسک و ورقه ماشین سبب سکوت شدن خودرو در سربالایی میگردد.
انواع در کمپرس سرسیلندر کمپرس سرسیلندر مثلا کارداران تاثیرگذار بر کوشش سوپاپ‌ها و حلقه‌هاست. انواع در کمپرس سرسیلندر به نقص همت سوپاپ و حلقه خودرو سبب ساز می گردد و در سود اتومبیل شما‌را در سربالایی بی سروصدا می‌نماید.