سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت خاموش شدن ماشین در دنده عقب

دنده عقب به دست آوردن شغل‌ چندان راحتی وجود ندارد و بایستی با تمرکز و تمرکز صورت پذیرد.

لوازم یدکی برلیانس مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

البته آنچه که‌این فعالیت را سخت می‌نماید، خموشی شدن ماشین در دنده عقب میباشد. در شرایطی‌که با این مساله روبه‌رو شدید، بایستی بدانید که ایراد از کدام بخش خودرو میباشد. مهم ترین دلایل سکوت شدن خودرو هنگام دنده عقب به چنگ آوردن، مفاد تحت می‌باشند:

فساد سوییچ اینرسی (انقطاع کن بنزین)، به‌ویژه هنگام افتادن در چنگ‌انداز و یا این که گودی مهم ترین انگیزه خموشی شدن ماشین هنگام دنده‌ عقب به دست آوردن میباشد.
شل و ول شدن کانکتور برق مهم تحت داشبورد قادر است به خموشی شدن خودرو هنگام دنده عقب تصاحب کردن سبب گردد. این رخداد خصوصا هنگام نصب دزدگیر و بی‌توجهی نصاب‌ها صورت می دهد.
انواع در کانتکتور پمپ بنزین درون باک
خلل در سوکت بنزین باطن کاپوت ماشین
خلل در سنسور اکسیژن
آلوده و کثیف بودن یا این که وجود اختلال در استپر موتور که معمولا با کاهش سرعت و یا این که ارتقاء عجله ماشین فیس میدهد.
اختلال در اتصال باتری
پاره شدن تسمه دینام و یا این که ساخت‌و‌ساز خلل در هرزگرد دینام
سوختن یا این که بسته شدن پمپ بنزین خودرو
انواع در کارکرد ECU

انگیزه بی صدا شدن ماشین در هنگام اسپلیت به چنگ آوردن
گرم شدن هوا و وصال تابستان، فرصت پر‌نور کردن کولر گازی میباشد و بیشترین ایراد رانندگان هنگام پر‌نور کردن کولر گازی و خاموشی خودرو در‌این فصل ساخت میگردد. انگیزه بدون صدا شدن ماشین را در هنگام کولر گازی تصاحب کردن می توانیم در دو استدلال اساسی نظارت کنیم:

ایراد در استپر وظیفه استپر پست کردن هوای بیشتر به باطن موتور در هنگام ساسات یا این که کولر گازی به دست آوردن میباشد. چنانچه استپر به هر دلیلی وخیم خواهد شد، میزای هوای ورودی به موتور کاهش می یابد. در فیض به موتور فشار وارداتی و ماشین متوقف میشود.
سنسور فشار هوای منیفولد این سنسور ترازو هوای ورودی، جرم هوای ورودی و دمای هوای ورودی به درون منیفولد را می‌سنجد. در شرایطی که سنسور هوای منیفولد حاد گردد، ترازو، جرم و دمای هوا به صحت وارد نمی شود و برهان اصلی خموشی شدن ماشین در هنگام اسپلیت به چنگ آوردن میباشد.