سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل روشن شدن چراغ ایربگ در خودرو چیست؟

همان طور که پر‌نور شدن لامپ بنزین، لامپ ارزیابی و دیگر هشدارها پیام واضحی برای راننده داراست، لامپ ایربگ هم به طور اتوماتیک پر‌نور میشود تا به شما آرم دهد که نیاز به نظارت سیستم ایربگ دارید.

لوازم یدکی جیلی مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

دلایل متفاوتی برای پر‌نور شدن این لامپ وجود داراست که به دنبال برخی از آنها‌را مطرح میکنیم:

یکی دلایل اساسی پر‌نور شدن لامپ ایربگ، غلط کار کردن یا این که فساد سنسورهای این سیستم میباشد.
وا رفته شدن سوکت کیسه ایربگ از سایر دلایل پر‌نور شدن لامپ ایربگ میباشد.
فساد محیط ایربگ به دلایل طاقت فرسا افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری
فساد یونیت ایربگ در تاثیر باطری به باطری کردن و نوسانات برقی
فساد کمربندهای ایمنی
وجود کابل‌های نادر چگونگی
تخلیه باتری بک آپ ایربگ: در‌حالتی که جدیدا باتری ماشین خویش را بده بستان کرده‌اید و یا این که باتری ماشین شما برای مدتی خالی بوده میباشد ممکن میباشد باتری بک آپ ایربگ هم خالی گردیده باشد و لامپ ایربگ پر‌نور خواهد شد. ممکن میباشد با بده بستان باتری و شارژ دوباره باتری بک اپلیکیشن ایربگ لامپ ایربگ خموشی خواهد شد.
تر شدن خودرو از سایر دلایلی میباشد که ممکن میباشد به ماژول ایربگ جراحت بزند و سبب به پر‌نور شدن لامپ ایربگ گردد. درین حالت می بایست سیستم ایربگ آیتم پژوهش و تعمیر قرار گیرد.
در زمانی که لامپ ایربگ پر‌نور میشود، خوب میباشد با‌گاز به تعمیرگاه مراجعه نمایید تا سیستم را رسیدگی نمایند. هیچ وقت سوای ایربگ سلامت، مبادرت به رانندگی، خصوصا رانندگی جاده‌ای، نکنید.

آیا ایربگ خودرو را بایستی خدمت نمائید؟
خدمت منظم ایربگ‌ها برای یقین نتیجه ها کردن از سعی درست آنان در هنگام تصادفات بسیار ضروری میباشد. در هنگام خدمت ایربگ، متخصصین رسیدگی می‌نمایند که آیا هرمورد از ایربگ‌ها تلاش مطلوبی دارا هستند و آیا اجزای تشکیل دهنده آن نیاز به ردوبدل دارا هستند یا این که نه. طی این خدمت، کارشناسان به نظارت قسمت‌های دیگری مانند سیستم در دست گرفتن الکتریکی ایربگ و دستگاه سنجش فشار هوا نیز می پردازند. ولی این مساله در ارتباط خودروهای تشکیل داد جمهوری اسلامی ایران راستگو وجود ندارد. بطور کلی بدلیل گران بودن هزینه آزمایش ایربگ، در اکثر وقت ها خودروهای تشکیل داد کشور ایران در هنگام تصادف، ایربگ کار نمی‌نماید.

آیا میتوانم خودم کیسه هوا را مستقل کنم یا این که بی صدا کنم؟
بعضی از خودروها دارنده کلیدی می باشند که به رانندگان اذن می دهد کیسه هوای سرنشین را بدون صدا نمایند. ولی این عمل دارنده خطراتی میباشد.

در حالتی که از کلید سکوت کردن به کارگیری می کنید، حواستان باشد زمانی که سرنشین دارید آن را مجدد فعال نمایید، در غیر این شکل سرنشینان خودرو شما در معرض خطر بدون شوخی خواهند بود. با این درحال حاضر، به طبع دفترچه راهنمای ماشین خویش را با تمرکز پژوهش نمایید. بعضا از خودروسازان تایید صلاحیت غیر وابسته کردن کیسه هوا یا این که فعال کردن کلید انقطاع‌کننده ایربگ را داده‌اند، البته بعضا دیگر این اذن را محصور کرده‌اند. پس سوای پیش گویی ریسک‌های احتمالی، پیکربندی ایمنی خودرو را تغییر و تحول ندهید.