سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل بازنشدن ایربگ خودرو چیست؟ چرا ایربگ خودرو عمل نمیکند؟

یک کدام از علل مهم گشوده نشدن ایربگ خودرو، وجود نقص در سنسورهای این سیستم میباشد.

لوازم یدکی جیلی مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

تغییر و تحول حالت خودرو در پی مراحل تصادف، داخل شدن ضربه ناخواسته و ناگهانی به محل تعبیه ایربگ و یا این که داخل شدن فشار مازاد در سیستم ایربگ، قادر است از دلایل فعالیت نکردن ایربگ باشند.

در اکثر زمان ها مورد ها، به هنگام گشوده نشدن ایربگ هنگام تصادف، آسیب و یا این که صدمه بر روی شکل و راز راننده و سرنشین جلو وارد میگردد. برای اینکه از وقوع این سیرتکامل ایرادات دوری گردد، می بایست خدمت زمان‌ای ایربگ و تعمیر ظریف سیستم کیسه هوا را در حق تقدم قرار دهید. پر‌نور شدن لامپ ایربگ ماشین خویش را مدام بدون شوخی بگیرید و بی آلایش از کنار آن نگذرید. ولی این مساله در امر خودروهای ایجاد کرد کشور‌ایران راستگو وجود ندارد. بطور کلی بدلیل گران بودن هزینه آزمایش ایربگ، در اکثر اوقات خودروهای تشکیل داد کشور‌ایران در هنگام تصادف، ایربگ کار نمی‌نماید.

ایربگ خودرو در چه سرعتی گشوده می گردد؟
سیستم گشوده شدن ایربگ‌ها دقیقا در لحظه واکنش خودرو با یک بازدارنده گران قدر وارد کار می گردد. گشوده شدن ایربگ در هنگام تصادف پیاله برهه زمانی هنگامی بسیار کوتاه و سریع ایفا میشود. این فرصت بستگی به سرعتی دارااست که خودرو در اکنون جنبش بوده میباشد. هرچه سرعت خودرو بیشتر باشد، فرصت مورد نیاز برای گشوده شدن ایربگ‌ها کمتر خواهد بود. دیگر عواملی مانند نوع تصادف و مقررات و قانون ها هر مرزوبوم نیز ممکن میباشد بر روی مجال گشوده شدن ایربگ‌ها تأثیرگذار باشند.

غرض این سیستم در ساخت‌و‌ساز یک مدد فوری و ایمن برای سرنشینان خودرو میباشد تا از صدمات دورازشوخی جانی و فیزیکی خودداری گردد. در مجموع می‌اقتدار اظهار‌کرد که در اکثر مواقع، ایربگ‌ها در وقتی کمتر از چندین صدم ثانیه گشوده می شوند. بر طبق واپسین تکنولوژی‌ها و گسترش‌های انجام یافته دراین باره، همت گردیده است که گشوده شدن ایربگ‌ها در وقتی بسیار کوتاه‌خیس از پیشین شکل گیرد. برای داده ها ظریف‌خیس راجع به مجال گشوده شدن ایربگ خودرو خویش می توانید به دفترچه راهنمای ماشین خویش مراجعه‌نمایید.

خودرو چه یک‌سری ایربگ دارااست؟
هر خودرو مدرنی در هر کجای جهان که تشکیل‌شده باشد، می بایست دست کم دو ایربگ داشته باشد؛ یک کدام از برای راننده و دیگری برای سرنشین جلو. برخی ماشین‌های گران قدر‌خیس یا این که کراس اوورها دارنده ایربگ‌های بیشتری تحت عنوان قابلیت و امکان‌های تکمیلی مثل ایربگ زانو میباشند.