سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفع آفتاب سوختگی بدنه ماشین

در‌صورتی‌که اتومبیل شما پیش از اینً مبتلا آفتاب سوختگی گردیده است، اقداماتی وجود دارااست که میتوانید برای بازگرداندن ظواهر آن و نگهداری از آن در قبال زخم بیشتر جاری ساختن دهید.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد در فروشگاه یدکی حقی مشهد

مرحله 1: ماشین را تماما بشویید

با شستن بی نقص ماشین آغاز فرمائید تا کثیفی، آشغال و هر سیرتکامل آلودگی سطحی که ممکن میباشد آفتاب سوختگی را تشدید نماید تمیز فرمایید.

مرحله دوم: لکه های رنگ سوخته را سنباده بزنید

با به کارگیری از برگه سنباده ریز، نواحی مجروح را به آرامی سنباده بزنید تا رنگ مجروح منزه خواهد شد و لکه های ناهموار صاف شوند.

مرحله 3: از مایع ضد زنگ استعمال نمایید

برای خودداری از خوردگی و حفظ از سطح ها فلزی در معرض زخم از یک مایع ضد زنگ به کار گیری فرمائید.

مرحله 4: بدنه خودرو را جلا دهید

صیقل دادن بدنه خودرو به بازیابی درخشندگی آن و جوانسازی رنگ یاری می نماید و هرگونه نقص جزئی ناشی از آفتاب سوختگی را می پوشاند.

مرحله 5: اقدامات مورد نیاز را برای حفظ از رنگ تن اجرا دهید

برای مراقبت از رنگ جدید ترمیم گردیده در قبال جراحت خورشید در آجل، یک پوشش روشن مقاوم در قبال اشعه ماوراء بنفش یا این که موم را در لحاظ بگیرید.

رفع آفتاب سوختگی ماشین با سرکه

سرکه را می شود به تیتر یک معالجه طبیعی برای معالجه مورد ها خفیف آفتاب سوختگی تن خودرو استفاده نمود. به آسانی سرکه و آب را به مقدار متساوی ادغام فرمایید، آنگاه محلول را با به کارگیری از یکدست قابل انعطاف روی نواحی مجروح بمالید. اذن دهید تعدادی دقیقه بماند و آن‌گاه آن را با آب بشویید و تماما کم آب نمایید.

 

حل آفتاب سوختگی ماشین نوک مدادی

برای مورد ها شدیدتر آفتاب سوختگی بدنه خودرو، مداخله ماهر ممکن میباشد ما یحتاج باشد. برای بررسی جراحت و گزینش شایسته ترین مبادرت برای بازگرداندن ظواهر خودروی خویش، با یک بدنه فروشی دارای اعتبار خودرو یا این که کارشناس جزئیات مشورت کردن نمایید.

رفع آفتاب سوختگی بدنه ماشین

سوالهای متداول

1: آیا می شود از آفتاب سوختگی بدنه خودرو دوری کرد؟

آری، با جاری ساختن اقدامات پیشگیرانه مانند پارک در جای های سایه دار، به کار گیری از روکش خودرو، منزه نگه داشتن خودرو و به کارگیری از پوشش های محافظ.

2: چه‌گونه می‌توانم لکه های آفتاب سوخته را از ماشینم تمیز کنم؟

لکه های آفتاب سوخته را می اقتدار با شستن و صیقل دادن ماشین، سمباده زدن نواحی مجروح و اجرا پوشش های محافظ از در میان موفقیت.

3: آیا رنگ خودرو بر آلرژی آن به آفتاب سوختگی تأثیر میگذارد؟

آری، رنگ های خاصی مانند سپید و سیاه به جهت مخلوط و بضاعت جذب گرما بیشتر مستعد آفتاب سوختگی می باشند.

در خاتمه، آفتاب سوختگی بدنه ماشین یک موضوع رایج میباشد که قادر است ظواهر و قیمت وسیله نقلیه شمارا کم کند. با فهم و شعور علل و اجرا اقدامات پیشگیرانه، میتوانید از خودروی خویش در قبال جراحت های خورشید نگهداری نمایید و زیبایی آن را برای سال های آتی نگهداری فرمائید. در‌حالتی که آفتاب سوختگی چهره بخشید، مبادرت سریع و تکنیک‌های ترمیم مطلوب قادر است به بازیابی ظواهر خودرو و حفظ از آن در قبال جراحت‌های بیشتر یاری دهد.