سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های افزایش عمر باتری خودرو

ضا از خودروهای داخلی از اشکال سربی-اسیدی به کار گیری می‌نمایند که با کد LM شناسایی گردیده و انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌نمایند.  لوازم یدکی برلیانس این باتری‌ها به محیط آب مقطر نیاز دارا هستند تا در شکل بایستگی به رقیق‌سازی الکترولیت بپردازند. در سوی دیگر، باتری‌های FM که با اسم اتمی نیز شناخته میگردند، به محافظت چندانی نیاز ندارند و از صفحه ها سرب-کلسیوم تشکیل میگردند.

با دور اندیشی به مداقه این عضو اصلی، می بایست اقداماتی را در طی به کارگیری از خودرو و خلق با آن در حیث بگیریم که سالم باتری خودرومان را ضمانت نماید. درپی به نکات مفیدی اشاره گردد که برای شما هم کابردی خواهند بود:

پاک کردن باتری خودرو
پس مدتی که از قدمت باتری می‌گذرد، هیدروژن اسید باتری ذره‌ذره نشت می‌نماید و در حوالی قطب‌های باتری خوردگی ساخت می‌نماید. مجال ردوبدل روغن موتور میزان قابل قبولی برای اعمال این شغل میباشد. برای این فرمان می‌اقتدار از محلول‌های بازاری منحصر بهره مند شد تا چربی‌ها و کثیفی‌ها از باتری زدوده خواهد شد؛ براین اساس با یک اسفنج یا این که حتی محلول نیمه آب و جوش‌شیرین هم می‌قدرت این عمل را جاری ساختن اعطا کرد. بعداز نقطه پایان عمل، از کم آب بودن باتری خویش اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید.


فشار شروع روی باتری خودرو
شروع‌زدن یا این که پر‌نور کردن خودرو یک کدام از وظیفه هنگفت و پرمصرف برای باتری به حساب می آید و جاری ساختن بی‌گزینه آن می‌قدرت قدمت باتری را کم کند. باتری خودرو برای بازیابی نیروی خویش به کارکرد موتور پر‌نور نیاز داراست تا به‌وسیله یک دینام، انرژی خویش را برای مدام از دست ندهد و مجدد شارژ گردد. پر‌نور‌وخاموش کردن مداوم یک خودرو دیگر فرصت این فعالیت را به آن نخواهد بخشید.

محلول الکترولیت درون باتری از اسیدی مدل بهره میبرد کرد در قسمت بالایی آن جای‌دارد. در تحت هم اسیدی هنگفت ‌خیس وجود داراست. لایه اسید مدل میتواند کاربری استاندارد خویش را از دست بدهد و درنتیجه، همگی چیز بر دوش اسید هنگفت خواهد بود. با ادامه این پروسه، آخر و عاقبت از قدمت باتری کاسته گردد.

بی صدا کردن امکانات برقی به یاروهمدم موتور
به عبارتی‌سیرتکامل که گفتیم، دینام خودرو فعالیت شارژ را به یاری موتور پر‌نور جاری ساختن می دهد و با بی صدا بودن آن، فعالیت بازیابی نیرو و شارژ مجدد جاری ساختن نخواهد شد؛ به همین ادله می بایست از پر‌نور کردن اجزای برقی خودرو پیش یا این که بعد از پر‌نور شدن خودرو تاحد ممکن دوری کرد. استعمال از اثاثیه پرمصرفی زیرا لامپ‌های داخلی و بیرونی و به‌ویژه ضبط‌ صوت خودرو می تواند آخر و عاقبت باتری شمارا خالی کرده و در رویدادی تماما غیرمنتظره، سبب ساز دردسر آفرینی گردد.

اعتنا نمایید که برای این شغل به پر‌نور و بی سر و صدا کردن مداوم خودرو روی نیاورید زیرا این شغل خویش سبب ساز کاهش قدمت باتری گردد. خوب میباشد برای دقایقی خودرو را پر‌نور فرمایید تا شغل شارژ دوباره صورت بپذیرد.