سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب گیربکس ایکس 22 پرو cvt

معایب گیربکس ایکس 22 پرو cvt

لوازم یدکی جیلی در یدکی حقی مشهد پیروزی
گیربکس cvt خودروسازی‌ها ، مشکلاتی هم دارااست که نمی‌قدرت به آن اعتنا نکرد.اما ممکن میباشد برخی از معایب گیربکس cvt برایتان آزاردهنده نباشد یااینکه اتفاقا، همین مفاد سبب ساز به اجتناب شما از خرید و یا این که فروش ماشین های مجهز به گیربکس cvt خواهد شد.

1- هزینه بالای تعمیرات مرتبط با گیربکس ایکس 22 پرو cvt

قطعات باکس دنده cvt مو جود در بازار، ارزش نسبتا بالایی دارا هستند.در صورتی نیاز به تعمیر آن داشته باشید؛ خلال اینکه بدون چاره به پرداخت مبلغ بالایی برای خرید قطعات آن میباشید، می بایست در‌پی یک تعمیرکار خبره هم بگردید. cvt قطعه خیلی حساسی میباشد که در‌صورتی‌که به وسیله یک مکانیک نابلد بیفتد؛ قابلیت جراحت‌ رساندن به آن وجود داراست.

2- عدم پشت گرمی عموم به گیربکس CVT

باکس دنده‌ های CVT ، از گونه های دیگر آن گوناگون خیس فعالیت می‌نماید و همین آیتم سبب گردیده؛ اکثرا اندیشه نمایند که گیربکس به نیکی فعالیت نمی‌نماید. هماهنگ سازی آنی سرعت و نبودن هیچ نوع دنده ی دستی، منجر عدم اتکا در رانندگان گردیده که منش هایی مانند اضافه‌نمودن باکس دنده تصنعی و مصنوعی به سیستم آن به دست خودروسازان ارائه گردیده‌است.

3- صدای نسبتا زیاد پیشرانه ی خودرو

صدای زیاد به دور موتور در سرعت های بالا، یکی‌از ایراداتی میباشد که در گیربکس های CVT وجود دارااست و ممکن میباشد آزاردهنده باشد.کلا خودروهای با پیشرانه‌های نیرومند، سروصدای متعددی را هنگام بدور دریافت کردن موتور ساخت می‌نمایند؛ ولی شنیدن این صداها در موتورهای ضعیف‌خیس، زیاد مقبول رانندگان وجود ندارد.


مزایای گیربکس ایکس 22 پرو cvt


نکات مثبت گیربکس cvt از آن یک قطعه ی باارزش و نیرومند ساخته میباشد.هرچند که برخی از عموم از آن بعنوان یک گیربکس نامناسب خاطر می‌نمایند؛ البته کافی میباشد، تنها یکبار مزایای گیربکس cvt آن را گزینه نظارت قرار دهند تا دیدگاهشان عوض گردد.

1- کاهش وزن خودرو

در گیربکس های cvt ، چرخ‌دنده‌ های جانور در سبک ساده حذف شد‌ه‌است که منجر کاهش زیاد وزن باکس دنده و در سود خودرو میگردد.ولی این را فراموش نکنیک که وزن یک خودرو، ارتباط ی مستقیمی با واحد سنجش به کارگیری آن از سوخت داراست؛ پس با کاهش وزن خودرو، مصرف بنزین هم زیر میاید.

2- جابجایی توان مطلوب به چرخ‌ها

خودرو هایی که از باکس دنده گیربکس های cvt در سیستم خویش استعمال می نمایند؛ بصورت مدبرانه با نسبت دنده مطلوب به عبارتی موقع جنبش می‌نمایند.درحالی که‌این مشخصه در گیربکس ‌های بی آلایش دستی و اتومات نیست و تغییر دادن دنده بایستی طبق یک چارچوب نامتغیر انجام شود.غرض از تشکیل داد گیربکس های cvt ، جابجایی آنی اقتدار مطلوب به چرخ‌ها در گونه های متنوع رانندگی میباشد.به‌این خصوصیت اساسی در سرعت های بالا، مقداری بیشتر توجه نمایید تا به سادگی، متوجه تفاوت گیربکس های cvt با اشکال ساده آن گردید.