سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت سفت شدن فرمان هیدرولیک در زمستان

در برخی مورد ها، دستور هیدرولیک در حالت هوای سرد به سفتی در گیر می شود.

لوازم یدکی جیلی در یدکی حقی مشهد پیروزی

در‌این مواقع، آغاز می بایست از تندرست تسمه، میزان کافی روغن هیدرولیک در مخزن، و چگونگی روغن یقین نتیجه ها کرد. پس در شکل نبود ایراد دراین باره‌ها، ممکن میباشد اختلال از جانب پمپ هیدرولیک، شیر هیدرولیک، جک دوطرفه هیدرولیک یا این که فساد باکس امر باشد که بایستی با تمرکز سنجیده شود.

چاره برای حل خلل سفتی امر چیست؟
هر چندین استدلال محکم شدن دستور هیدرولیک ممکن میباشد در سبک‌های متفاوت خودروها گوناگون باشد، ولی چاره‌ها نسبت به یکدیگر شبیه می‌باشند. در اینجا به راهکارهای متداول برای قابل انعطاف کردن امر اشاره می گردد:

هواگیری امر هیدرولیک
ردوبدل قطعات مصدوم مانند باکس دستور یا این که جک دوطرفه
نظارت و بده بستان روغن هیدرولیک
شناسایی و رفع نشتی روغن
پژوهش و بده بستان تسمه
تهیه فشار هوا در لاستیک‌ها
چه کارهایی می بایست ایفا دهیم تا با خلل سفتی امر مواجه نشویم؟
همواره عالی میباشد از پیشگیری مصرف شود و اقداماتی نظیر بررسی کردن منظم باد لاستیک‌ها و پارک خودرو در جای ‌های گرم در فصل‌زمستان قادر است یاری متعددی به خودداری از این اشتباهات داشته باشد. همینطور، در هنگام خرید لاستیک یا این که قطعات، به مال مرغوب و متناسب با خودروی خویش اعتنا فرمایید تا مشکلاتی مانند محکم شدن امر خودداری خواهد شد. ایفا چکاپ‌های منظم بوسیله تعمیرکاران حرفه‌ای نیز عالی میباشد. درایت از نکات کاربردی در هوای سرد نیز به کاهش خطاها مربوط به به کار گیری از خودرو یاری خواهد کرد. امید‌وار‌یم که‌این مقاله برای شما اثر گذار واقع گردیده باشد.