سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عواملی که باعث آسیب صفحه کلاچ می شوند

فهم عواملی که در زخم شیت کلاچ نقش دارا هستند برای محافظت پیشگیرانه و پرهیز از خطاها تکرار شونده ضروری میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی مشهد پیروزی

یک کدام از مقصران اساسی، عادات رانندگی تهاجمی مانند سواری بر کلاچ، عجله گیری سریع و بده بستان ناگهانی دنده میباشد. این نحوه‌ها منجر ساخت گرما و اصطکاک بیشتراز حد می گردد و سایش و پاره‌گی اجزای کلاچ را تسریع می‌نماید.

 

حالت بد رانندگی، مانند ترافیک توقف و جنبش، بخشها تپه‌ای و بکسل کردن بارهای هنگفت نیز قادر است در زخم برگه کلاچ نقش داشته باشد. ارتقا تقاضا برای سیستم کلاچ در موقعیت رانندگی بحران برانگیز فشار بیشتری را بر مواد اصطکاک وارد می نماید که باعث به سایش زودرس می‌گردد. ضمن این، استعمال از کلاچ تحت عنوان زیرپایی یا این که قرار دادن پا بر روی پدال کلاچ وقتی که از آن استعمال نمی کنید، می تواند سبب ساز سایش غیرضروری گردد و تلاش کلاچ را به خطر بیندازد.

 

نکاتی برای ارتقا قدمت دیسک و شیت کلاچ

برای ارتقا قدمت دیسک و شیت کلاچ، رانندگان می‌توانند اقدامات پیشگیرانه زیادی را اتخاذ نمایند. اولیه از کلیه، تمرین عادات رانندگی قابل انعطاف و در دست گرفتن گردیده میتواند به واحد سنجش قابل توجهی سایش اجزای کلاچ را کم کند. از چرخش غیرضروری، عجله گیری سریع و بده بستان دنده های شدید به خصوص در موقعیت رانندگی بحران برانگیز دوری کنید.

 

تحقیق های تعمیر و محافظت منظم، به عنوان مثال تفحص سیستم کلاچ، سطح مایعات، و اجزای هیدرولیک، قادر است به شناسایی خطاها احتمالی پیش از تشدید آن‌ها یاری دهد. به دور نگه داشتن پدال کلاچ از فشارهای غیر ضروری و اجتناب از به کارگیری از کلاچ تحت عنوان زیرپایی نیز میتواند به وقت گیر شدن قدمت کلاچ یاری دهد. خلال این، یقین از تجهیز خودرو به نوع مطلوب مایع کلاچ و رعایت فواصل خدمت سفارش گردیده بوسیله تولید کننده برای کارایی با صرفه کلاچ ضروری میباشد.