سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمانی که آینه خودرو خراب شد چه کاری باید انجام داد؟

اصلی وجود ندارد که آینه شما دارنده چه نوع تکنولوژی باشد.

لوازم یدکی جیلی در یدکی حقی مشهد پیروزی

اکثر وقت ها آینه بغل خودروها در معرض خطرها اکثری قرار دارا‌هستند و ممکن میباشد با کوچکترین ضربه ها جراحت ببیند. همان گونه که تا قبل از این هم گفته شد، آینه ها به گونه ای پیاده سازی گردیده اند که در شکل فساد به بدنه خودرو جراحت نرسانند.

آینه شکسته را نباید فورا بدور انداخت. به جهت ابهام فنی، آینه های بغل مدرن از یک پیاده سازی ماژولار منتفع می باشند، به‌این مضمون‌ که در شکل حاد شدن یکی‌از قطعات داخلی آن، قابلیت و امکان تنظیم آن قطعه از بازار و ردوبدل آن وجود داراست.. در شرایطی که فقط محیط آینه مجروح باشد عالی آن را بده بستان فرمایید. این مورد موجب صرفه جویی در هزینه ها گردد.

بده بستان شیشه آینه بغل شکسته عمل بسیار بی آلایش ای میباشد. این شیشه به کادر آینه چسبانده شد‌ه‌است. شما با یاری یک پیچ گوشتی به راحتی میتوانید شیشه شکسته را از کادر آینه غیر وابسته نمائید. شما همینطور هنگام ردوبدل شیشه آینه می بایست تماما تکه های شکسته آینه گذشته را از روی فریم پاک نمائید. چنانچه بها برایتان خیلی اساسی وجود ندارد، شما می‌توانید شیشه و فریم آینه بغل را با هم نیز بده بستان فرمایید.

پیش از ردوبدل فریم آینه بغل، به طبع آن را به اعتنا پژوهش نمائید. در شرایطی که روی کادر آینه خط و خش وجود داراست به راحتی میتوانید آنها‌را برطرف فرمایید. در شکل وجود رخنه‌ روی کادر آینه، می‌توانید به امداد چسب آن‌ها‌را تعمیر فرمائید. اعتقاد نتیجه ها فرمائید تعمیر فریم آینه به نحوی جاری ساختن می‌گردد که ابدا آب نتواند وارد آن گردد. در غیر این شکل، آب وارداتی میتواند به قطعات الکترونیکی درون کادر آینه زخم بدون شوخی و غیرقابل تعمیر برساند.