سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تشخیص دستکاری کیلومترشمار خودرو

کیلومتر شمار خودرو، مقدار فاصله طی گردیده و شغل کرد خودرو را علامت میدهد. اکثر اوقات اشخاص در هنگام داد و ستد خودرو از آن تحت عنوان یک میزان استعمال می‌نمایند. البته آیا می دانید که کیلومتر شمار خودرو قابل بازنویسی و تغییر‌و تحول میباشد؟

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی

آری این قابلیت پذیر میباشد. بعضی سودجویان برای کمتر نشانه دادن واحد سنجش کارکرد خودروی خویش، مقدار آن را بازنویسی کرده و کمتر می‌نمایند. با این شغل، کارکرد کمتر گردیده و بها آن ارتقا مییابد.

 

در خدمت‌های عصر‌ای خودرو، مقدار کارکرد خودرو بیان می گردد. معاینه فنی و خدمت‌های زمان‌ای در مرکز ها دارای اعتبار و قانونی‌جاری ساختن می شود. شما می توانید با مراجعه به آن ها از مقدار ظریف آن مطمئن شوید.

 

در شکل فساد کیلومتر شمار، یک کیلومتر تازه از سمت سوله ارسال می گردد و داده ها تازه به وسیله یک دارای تخصص یا این که کارشناس در آن تصویب می‌شود.

 

برای تشخیص ویرایش کیلومترشمار میتوانید پدال‌های گاز، کلاچ و ترمز را از لحاظ واحد سنجش ساییدگی تحقیق فرمائید. قطعات و سیستم‌های خودرو را رسیدگی کرده و شیلنگ‌ها و بست‌های آن را به اعتنا ملاحظه کنید. محیط داشبورد را به خیر نگاه کرده و پیچ‌ها افتاده یا این که خراش‌های آن را به خیال و خاطر داشته باشید. در شرایطی‌که در رانندگی حرفه‌ای میباشید، توازن، عجله گیری، ترمز و سیستم تعلیق آن را گزینه تحقیق قرار دهید.

 

افزون بر آن شما می توانید از راهکار‌های پایین به خواسته پژوهش و تشخیص ویرایش کیلومترشمار خودرو به کار گیری نمائید.

 

· دیسک ترمز

زمانی‌که کارکرد خودرو از 60 الی 70 کیلومتر بالاتر می‌رود، حاشیه‌های دیسک ترمز آغاز به نازک شدن کرده و تیز می‌گردد. در‌صورتی‌که بعداز مشاهده خودرو در صدق گفتار راننده شک و تردید کردید، دیسک ترمزهای خودرو را آیتم پژوهش قرار دهید. اما این طرز در خودروهایی که کارکرد آن ها پایین 70 کیلومتر داعیه می گردد، صحت کرده و ایفا می‌گردد.

 

· آزمایش دیاگ

در آزمایش دیاگ داده ها کامپیوتر مرکزی گزینه پژوهش قرار میگیرد. در‌این شیوه مقدار کارکرد خودرو اکران داده میشود. متاسفانه آزمایش دیاگ نیز قابل بازنویسی بوده و زیاد قابل متکی بودن وجود ندارد.