سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلیل کدری طلق چراغ خودرو

بر تاثیر گذر مجال و کهنه شدن قطعاتی مثل طلق، این اجزا رو به زردی و تیرگی می‌روند.

لوازم یدکی جیلی در یدکی حقی

در واقع پایین اثر برف و باران و آلودگی و گرد و غبار مبتلا کدری میشوند. در حالتی‌که مرتبا برای پاک کردن آن مبادرت نکنید، این کدری در آن نهادینه میشود و دیگر نمیتوان آن را منزه کرد. پس اصلی میباشد که در فواصل هنگامی منظم برای پاک کدن و روشن ساختن طلق های خودرو مبادرت فرمایید. متاسفانه با مات شدن لامپ ماشین، خیر صرفا خودرو ظواهر بدی پیدا می نماید، بلکه فروغ کمتری تکثیر مییابد. در فیض با کاهش روءیت کرد، ایمنی راننده و سرنشینان به خطر خواهد زمین خورد.

با به کارگیری روزمره از وسیله نقلیه، آلودگی و گرد و غبار روی کاور لامپ های جلو خواهد تجمع می‌یابد. این تغییر‌و تحول معمولا به ندرت صورت می‌دهد البته پس از مدتی متوجه خواهید شد که لامپ های جلو نور و روشنایی کافی برای رانندگی در شب و یا این که حالت جویبار نامساعد ساطع نمیکنند. حتی از دید ظاهری،جذابیت و یکپارچگی کهن را نخواهد داشت.

در قبل مال طلق خودرو به عنوان مثال طلق لامپ جلو، عقب، خطر و راهنمای ماشین معمولا از شیشه بود. وزن این طلق هنگفت بود و در شکل کدر شدن و یا این که خش افتادن، نیاز به بده بستان تمام محیط لامپ وجود داشت. در غیر این شکل، نور و روشنایی دور از هم می‌شد و تمرکز نوروروشنایی لامپ کاهش می یافت.

طلق لامپ خودروهای امروزی از کالا پلاستیک پلی کربنات ایجاد شده است. این نوع تلق ها مدل می باشند و در قبال ضربات از مقاومت بالایی برخوردارند. از آنجایی که‌این طلق ها در معرض فروغ خورشید قرار دارا‌هستند، به گذر زمان فرصت مات و رنگ زرد خواهند شد. در سود، با وجود موادی مثل پلی کربنات از سرعت این فرسودگی کاسته می‌شود.

طریق روشن سازی طلق ماشین
فکر کنید در ظلمات شب رانندگی می‌کنید. درصورتی که کاور یا این که طلق لامپ های خودرو مات و تار باشد، فروغ و روشنایی یه خرده منتشر شود. در فیض به مشقت می توانید جلوی خویش را ملاحظه کنید. این قضیه می‌تواند برای شما خطرناک باشد، به دلیل آنکه با کاهش روءیت کرد، نمیتوان بازدارنده بروز تصادفات شد. به همین عامل نظافت کردن لامپ های جلو از عنایت بالایی برخوردار‌است. هرچه مشاهده کرد بهتری داشته باشید، احتمال تصادف کاهش مییابد. بدین ترتیب بایستی بدانید که چه گونه طلق لامپ های جلو و عقب خودرو را روشن و پاک نمایید.