سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مه شکن در خودرو های مختلف

لامپ مه شکن شالوده عقب بر پایه ی ضابطه برای همگی خودرو ها الزامی میباشد، ولی لامپ مه شکن جلو در کلیه خودرو ها حضور ندارد و تحت عنوان یک آپشن جانبی و معمولا برای متمایز کردن پیاده سازی ظاهری بعضی سبک های گران قیمت بر روی آن ها نصب می گردد.

لوازم یدکی جیلی

همگی خودروهای نو نیز به لامپ های دیلایت مجهز میگردند که آن‌ها هم در معلوم شدن خودروی شما برای دیگر رانندگان در مسیر موءثر اند.

لامپ های مه شکن جلو معمولا در خودرو های کلاس میانگین و سطح بالا یافت می‌گردد، و تحت عنوان یکی خصوصیت های متمایز کننده پیاده سازی ظاهری این سبک ها از ورژن های مبنا به حساب میآید.

این لامپ ها به شما امداد می نمایند تا در هنگام رانندگی در هوای مه آلود چشم بهتری داشته باشید، ولی درصورتی که شما تجربیات‎‌ی رانندگی در آب و هوای نامساعد را داشته باشید مطلقا متوجه این نکته گردیده اید که کلیه اشخاص به روش‎‌ی به کارگیری از این لامپ ها اشراف بی نقص دارا هستند.

در بعضا از خودرو های تازه به خواسته نصب لامپ دیلایت Daylight با دقت الزامی شدن مجهز شدن خودرو ها بدین آپشن، از لامپ های مه شکن صرف لحاظ شد‌ه‌است.

این لامپ ها با هدفی شبیه کاربرد لامپ های مه شکن پیاده سازی گردیده اند با این تفاوت که لامپ های دیلایت صرفا برای معین کردن حضور شما در مسیر برای دیگر رانندگان ساخت و ساز می گردند خیر برای ارتقای مدت‎‌ی روءیت کرد شما در جاده.

طریق استعمال از لامپ مه شکن
معمولا لامپ های مه شکن از روش کلیدی منقطع و غیروابسته از دکمه فعال کننده‎‌ی لامپ های جلو فعال میشوند. در بعضا از خودرو ها این لامپ ها توسط‎‌ی یکسری دکمه که 2 عدد می‌باشند و یکی آنان منحصر لامپ های جلو و دیگری برای لامپ های عقب خودرو درنظرگرفته شده میباشد فعال می گردند.

در دیگر خودرو ها نیز این فعالیت توسط کلید های چرخشی شکل می پذیرد، درین خودرو ها شما به راحتی کلید را در وضعیت متبوع خویش قرار داده و لامپ ها پر‌نور می‌شوند.